Politikker Solsikken

Fællesbestyrelsen for Sdr. Felding Skole, Fristedet og Solsikken har udarbejdet - og udarbejder løbende - fælles principper for fællesinstitutionen. Principperne beskriver den overordnede vision for temaet. Hvordan principperne praktiseres i de enkelte afdelinger bestemmes lokalt af ledelse og personale og nogle er derfor nærmere beskrevet i tilhørende politikker.  Principperne kan findes i skolens undermenu herinde. Og samme sted kan du finde oplysninger på bestyrelsens medlemmer, referater og klumme fra bestyrelsesmøderne.

Der er ligeledes udarbejdet et hjul for barnets tid i fællesinstitutionen. Hjulet - Den røde tråd - illustrerer de samtaler, forældremøder, arrangementer, vurderinger, tests mm. som barnet - og I som forældre - typisk vil møde fra barnet starter i vuggestue og frem til det forlader 9. klasse. Hjulet udleveres ved barnets institutionsstart og kan også findes på opslagstavlen i Solsikken.

Solsikkens lokale politikker og strategier kan findes i vedhæftede dokumenter forneden:

Kostpolitik for Solsikken_0.pdf

Solsikkens Solpolitik.pdf